Köpinformation 
Du måste vara 18 år eller äldre för att få beställa. När du beställer från oss sparas din IP-adress så att vi kan spåra din beställning och vidta nödvändiga åtgärder om denna sida missbrukas. Kopiering av denna sida är förbjudet. 
Priser
Alla angivna priser anges i SEK och är inklusive 25% moms. Priserna gäller tills nya anges, med reservation för väsentliga pris- eller valutaförändringar hos leverantör.

Beställning
Det är enkelt att handla hos oss. Beställningar görs över nätet dygnet runt
Behöver du komma i kontakt med oss mailar du till info@jareco.se
Vi besvarar alla mail inom ett dygn med undantag av helger. Det går också bra att ringa vår kundtjänst. Kundtjänstuppgifterna hittar du under fliken "Kontakta oss" här på sidan.

Leverans /Frakt
Normal leveranstid från oss är 2-5 dagar med undantag av helger. Vissa produkter kan ibland ha längre leveranstid detta meddelar vi i så fall via mail. Vi har en enhetsfrakt på samtliga order på 39 kr. Order som betalats mot postförskott har en avgift på 50kr utöver frakten. För ej utlösta paket debiteras en kostnad på 150kr.

Betalning
 Payson tillhandahåller enkla och trygga betallösningar på Internet. Payson erbjuder sina kunder, både privatpersoner och företag, att betala och ta emot betalningar när man handlar på nätet. Payson accepterar insättning med VISA /Mastercard, internetbanker och bankgiro. Läs mer om Paysons tjänster här »
Payson erbjuder också tjänsten Paysongaranti för dig som handlar på nätet. Tjänsten innebär att Payson håller pengarna för ett köp tills både köpare och säljare är nöjda. Payson fungerar som en neutral part som ser till att varken säljare eller köpare har både pengarna och varan samtidigt.

Sammanfattningsvis finns det fler anledningar för dig, både som privatperson och företag, att använda och erbjuda Payson som betalalternativ.


Öppet köp
Du har alltid 14 dagars öppet köp från och med att du mottagit din order. Skicka alltid ett mail till oss med varans artikelnummer och ditt ordernummer innan du returnerar din vara. Du ansvarar för varan vid returen till oss. Varan ska vara oanvänd och väl förpackad. Eventuella lappar ska sitta kvar på produkten. Du betalar returfrakten.

Reklamation
Om du vill reklamera en vara ska du alltid skicka ett mail till oss innan du gör detta och berätta vad det är för fel på produkten. Du anger även varans artikelnummer och ditt ordernummer. Du ansvarar för varan vid returen till oss. Förpacka varan väl och skicka den sedan till oss. Vi betalar returfrakten.

Transportskada
Vid synlig skada, anmäl direkt till posten vid utkvitteringen. Vid dold skada, anmäl till oss senast tre(3) arbetsdagar efter mottagningsdag.

Sekretesspolicy
För att kunna genomföra ett köp på coolaklockor.se måste du lämna vissa person- och kontaktuppgifter. Vi använder även dina kontaktuppgifter i vår kommunikation med dig. Vi kan skicka vissa obligatoriska e-postmeddelanden, såsom produktnyheter, påminnelser och information kring coolaklockor.se till din e-post.
Coolaklockor.se varken säljer, hyr ut eller leasar ut kundförteckningar till tredje part.

Information
Vi reserverar oss för slutförsäljning. Tänk på att färgangivningen av våra produkter på bilderna kan variera lite mot originalfärgen.